100% BASÉ AU CANADA 100% CANADIEN
SANS FRAIS DE COURTAGE EN DOUANE SANS FRAIS DE DOUANE
MARCHAND AUTORISÉ MARCHAND AUTORISÉ
30 JOURS – RETOURS SANS TRACAS 30 JOURS – RETOURS

KobraSerpentine Belt

DISTRIBUTEUR AUTORISÉ

5060918

Numéro de Pièce du Fabricant
*Les images sont à titre illustratif seulement. Le produit réel peut varier.
SKU: KBR-5060918
Veuillez selectionner un vehicule afin de vérifier la compatibilité.

Sélectionnez un Véhicule

Cela servira à vous montrer les pièces compatibles.

Auto Parts Finder

Ce produit n'est pas compatible avec votre sélection!

Le produit affiché sur cette page n'est pas compatible avec vehicle

!
Afin d'assurer la bonne compatibilité des pièces, veuillez parcourir des produits compatibles ou changer votre sélection.


Changer la Sélection Actuelle
Éligible pour
Livraison GRATUITE*
Garantie Standard

39,98CA $  MSRP
En stock
4-24H
24,95CA $
38%
ÉCONOMIES
Serpentine Belt doit être acheté par multiple de 1
DISTRIBUTEUR AUTORISÉ

5060918

Numéro de Pièce du Fabricant

Kobra is the definitive name in the world of Belt manufacturing, renowned for its exclusive V-Strong™ EPDM compound formula providing the only innovative belts on the market. With an ever increasing network of distribution in North America, Kobra has solidified its position as a global leader in the industry. We understand that quality and durability are paramount when it comes to belts. Our cutting-edge manufacturing processes, coupled with state-of-the-art technology, ensure that every Kobra belt exceeds the highest industry standards. When you choose Kobra, you can expect unparalleled durability, exceptional quality, and unrivaled performance. Our belt are meticulously tested to withstand the toughest conditions, providing longevity and peace of mind to our customers. Trust Kobra to keep you going.

  • Exclusive V-Strong™ EPDM compound formula to ensure extended durability, less noise and superior temperature resistance
  • High strength low elongation polyester tension members resist shock load failure. Balanced twist cord ensure neutral and uniform tracking during operation
  • Fiber-reinforced and staggered ribs offer flexibility thereby reducing cracking and fatigue in the cushion section
  • Moulded notch construction provides reduced bending stresses around small pulley
  • Rubber edge maintains positive no slip contact with pulley grooves and provides efficient energy transfer
  • Our belts follow OE-Spec to ensure an easy and worry-free installation
  • Part Reference Numbers : 6PK2335 4060919 5060918 K060919 919K6 6PK2330
Plus d’information
Fabricant Kobra
Numéro de Pièce du Fabricant 5060918
Prix de Détail Suggéré du Fabricant (MSRP) 39,98
Rédigez votre propre commentaire
Seuls les utilisateurs sauvegardés peuvent soumettre leur avis. Veuillez vous connecter ou créer un compte
This table represents all the 131 compatible vehicles for this part:
Marque Modèle Année
Application Notes
Position Transmission Engine Additional Information
Buick Regal 1999
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Buick Regal 2000
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Buick Regal 2001
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Buick Regal 2002
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Buick Regal 2003
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Buick Regal 2004
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 Suburban 1996
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 Suburban 1997
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 Suburban 1998
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 Suburban 1999
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 1996
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 1997
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 1998
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 1999
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 2000
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Pump
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C3500 1996
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C3500 1997
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C3500 1998
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C3500 1999
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C3500 2000
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Pump
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet Equinox 2005
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet Express 3500 1996
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Pump
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet Express 3500 1997
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Pump
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet Express 3500 1998
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Pump
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet Express 3500 1999
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Pump
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet Express 3500 2000
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Pump
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet Impala 2000
  • Main Drive
  • 3.8L V6 3800CC/231CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet Impala 2001
  • Main Drive
  • 3.8L V6 3800CC/231CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet Impala 2002
  • Main Drive
  • 3.8L V6 3800CC/231CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet Impala 2003
  • Main Drive
  • 3.8L V6 3800CC/231CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 Suburban 1996
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 Suburban 1997
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 Suburban 1998
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 Suburban 1999
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 1996
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 1997
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 1998
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 1999
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 2000
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Pump
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K3500 1996
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K3500 1997
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K3500 1998
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K3500 1999
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K3500 2000
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Pump
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet Monte Carlo 2000
  • Main Drive
  • 3.8L V6 3800CC/231CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet Monte Carlo 2001
  • Main Drive
  • 3.8L V6 3800CC/231CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet Monte Carlo 2002
  • Main Drive
  • 3.8L V6 3800CC/231CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet Monte Carlo 2003
  • Main Drive
  • 3.8L V6 3800CC/231CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet P30 1996
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet P30 1997
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet P30 1998
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet P30 1999
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-150 Econoline 1988
  • Main Drive
  • 5L V8 302CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-150 Econoline 1989
  • Main Drive
  • 5L V8 302CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-150 Econoline 1990
  • Main Drive
  • 5L V8 302CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-150 Econoline 1991
  • Main Drive
  • 5L V8 302CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-150 Econoline Club Wagon 1988
  • Main Drive
  • 5L V8 302CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-150 Econoline Club Wagon 1989
  • Main Drive
  • 5L V8 302CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-150 Econoline Club Wagon 1990
  • Main Drive
  • 5L V8 302CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-150 Econoline Club Wagon 1991
  • Main Drive
  • 5L V8 302CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-250 Econoline 1988
  • Main Drive
  • 5L V8 302CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-250 Econoline 1989
  • Main Drive
  • 5L V8 302CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-250 Econoline 1990
  • Main Drive
  • 5L V8 302CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-250 Econoline 1991
  • Main Drive
  • 5L V8 302CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Escape 2008
  • Main Drive
  • 2.3L L4 140CID
  • Fuel Type: GAS
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Fusion 2006
  • Main Drive
  • 3L V6 2968CC/181CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Fusion 2007
  • Main Drive
  • 3L V6 2968CC/181CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Fusion 2008
  • Main Drive
  • 3L V6 2968CC/181CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Fusion 2009
  • Main Drive
  • 3L V6 2968CC/181CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford LTD 1984
  • Main Drive
  • 5L V8 302CID
  • Engine VIN: M
  • With 100amp Alternator
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Mustang 1985
  • Main Drive
  • Standard
  • 5L V8 302CID
  • With Factory Installed Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Mustang 1986
  • Main Drive
  • 5L V8 302CID
  • With Factory Installed Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 Suburban 1997
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 Suburban 1998
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 Suburban 1999
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C3500HD 1996
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 1997
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 1998
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 1999
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 2000
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Pump
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C3500 1997
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C3500 1998
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C3500 1999
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C3500 2000
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Pump
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 Suburban 1997
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 Suburban 1998
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 Suburban 1999
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 1997
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 1998
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 1999
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 2000
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Pump
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K3500 1997
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K3500 1998
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K3500 1999
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K3500 2000
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Pump
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC P3500 1996
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC P3500 1997
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC P3500 1998
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC P3500 1999
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC Savana 3500 1996
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Pump
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC Savana 3500 1997
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Pump
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC Savana 3500 1998
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Pump
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC Savana 3500 1999
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Pump
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC Savana 3500 2000
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Pump
  • w/o AC
  • Qté par Véhicule : 1
Jeep Liberty 2002
  • Main Drive
  • 2.4L L4 148CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Jeep Liberty 2003
  • Main Drive
  • 2.4L L4 148CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Jeep Liberty 2004
  • Main Drive
  • 2.4L L4 148CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Jeep Liberty 2005
  • Main Drive
  • 2.4L L4 148CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Jeep TJ 2003
  • Main Drive
  • 2.4L L4 148CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Jeep TJ 2005
  • Main Drive
  • 2.4L L4 148CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Jeep TJ 2006
  • Main Drive
  • 2.4L L4 148CID
  • With Air Conditioning
  • With 91-3/4" Belt
  • Qté par Véhicule : 1
Jeep Wrangler 2003
  • Main Drive
  • 2.4L L4 148CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Jeep Wrangler 2004
  • Main Drive
  • 2.4L L4 148CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Jeep Wrangler 2005
  • Main Drive
  • 2.4L L4 148CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Jeep Wrangler 2006
  • Main Drive
  • 2.4L L4 148CID
  • With Air Conditioning
  • With 91-3/4" Belt
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln Zephyr 2006
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Mazda Tribute 2008
  • Main Drive
  • 2.3L L4 140CID
  • Fuel Type: GAS
  • Qté par Véhicule : 1
Mercury Capri 1985
  • Main Drive
  • Standard
  • 5L V8 302CID
  • With Factory Installed Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Mercury Capri 1986
  • Main Drive
  • 5L V8 302CID
  • With Factory Installed Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Mercury Mariner 2008
  • Main Drive
  • 2.3L L4 140CID
  • Fuel Type: GAS
  • Qté par Véhicule : 1
Mercury Milan 2006
  • Main Drive
  • 3L V6 2968CC/181CID
  • Qté par Véhicule : 1
Mercury Milan 2007
  • Main Drive
  • 3L V6 2968CC/181CID
  • Qté par Véhicule : 1
Mercury Milan 2008
  • Main Drive
  • 3L V6 2968CC/181CID
  • Qté par Véhicule : 1
Mercury Milan 2009
  • Main Drive
  • 3L V6 2968CC/181CID
  • Qté par Véhicule : 1
Oldsmobile Aurora 2001
  • Main Drive
  • 3.5L V6 214CID
  • Qté par Véhicule : 1
Oldsmobile Aurora 2002
  • Main Drive
  • 3.5L V6 214CID
  • Qté par Véhicule : 1
Pontiac Grand Prix 1999
  • Main Drive
  • 3.8L V6 3800CC/231CID
  • Qté par Véhicule : 1
Pontiac Grand Prix 2000
  • Main Drive
  • 3.8L V6 3800CC/231CID
  • Qté par Véhicule : 1
Pontiac Grand Prix 2001
  • Main Drive
  • 3.8L V6 3800CC/231CID
  • Qté par Véhicule : 1
Pontiac Grand Prix 2002
  • Main Drive
  • 3.8L V6 3800CC/231CID
  • Qté par Véhicule : 1
Pontiac Grand Prix 2003
  • Main Drive
  • 3.8L V6 3800CC/231CID
  • Qté par Véhicule : 1