100% BASÉ AU CANADA 100% CANADIEN
SANS FRAIS DE COURTAGE EN DOUANE SANS FRAIS DE DOUANE
MARCHAND AUTORISÉ MARCHAND AUTORISÉ
30 JOURS – RETOURS SANS TRACAS 30 JOURS – RETOURS

KobraSerpentine Belt

DISTRIBUTEUR AUTORISÉ

5061005

Numéro de Pièce du Fabricant
*Les images sont à titre illustratif seulement. Le produit réel peut varier.
SKU: KBR-5061005
Veuillez selectionner un vehicule afin de vérifier la compatibilité.

Sélectionnez un Véhicule

Cela servira à vous montrer les pièces compatibles.

Auto Parts Finder

Ce produit n'est pas compatible avec votre sélection!

Le produit affiché sur cette page n'est pas compatible avec vehicle

!
Afin d'assurer la bonne compatibilité des pièces, veuillez parcourir des produits compatibles ou changer votre sélection.


Changer la Sélection Actuelle
Éligible pour
Livraison GRATUITE*
Garantie Standard

34,89CA $  MSRP
En stock
4-24H
21,77CA $
38%
ÉCONOMIES
Serpentine Belt doit être acheté par multiple de 1
DISTRIBUTEUR AUTORISÉ

5061005

Numéro de Pièce du Fabricant

Kobra is the definitive name in the world of Belt manufacturing, renowned for its exclusive V-Strong™ EPDM compound formula providing the only innovative belts on the market. With an ever increasing network of distribution in North America, Kobra has solidified its position as a global leader in the industry. We understand that quality and durability are paramount when it comes to belts. Our cutting-edge manufacturing processes, coupled with state-of-the-art technology, ensure that every Kobra belt exceeds the highest industry standards. When you choose Kobra, you can expect unparalleled durability, exceptional quality, and unrivaled performance. Our belt are meticulously tested to withstand the toughest conditions, providing longevity and peace of mind to our customers. Trust Kobra to keep you going.

  • Exclusive V-Strong™ EPDM compound formula to ensure extended durability, less noise and superior temperature resistance
  • High strength low elongation polyester tension members resist shock load failure. Balanced twist cord ensure neutral and uniform tracking during operation
  • Fiber-reinforced and staggered ribs offer flexibility thereby reducing cracking and fatigue in the cushion section
  • Moulded notch construction provides reduced bending stresses around small pulley
  • Rubber edge maintains positive no slip contact with pulley grooves and provides efficient energy transfer
  • Our belts follow OE-Spec to ensure an easy and worry-free installation
  • Part Reference Numbers : 6PK2555 4061005 5061005 K061005 1005K6
Plus d’information
Fabricant Kobra
Numéro de Pièce du Fabricant 5061005
Prix de Détail Suggéré du Fabricant (MSRP) 34,89
Rédigez votre propre commentaire
Seuls les utilisateurs sauvegardés peuvent soumettre leur avis. Veuillez vous connecter ou créer un compte
This table represents all the 152 compatible vehicles for this part:
Marque Modèle Année
Application Notes
Position Transmission Engine Aspiration Additional Information
Chevrolet Blazer 1988
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 Suburban 1994
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 Suburban 1995
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 Suburban 1996
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 Suburban 1997
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 Suburban 1998
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 Suburban 1999
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C3500HD 2000
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Without Air Pump
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C1500 1988
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 1988
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 1994
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 1995
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 1996
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 1997
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 1998
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 1999
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 2000
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C3500 1988
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C3500 1994
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C3500 1995
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C3500 1996
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C3500 1997
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C3500 1998
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C3500 1999
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C3500 2000
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet Express 2500 2001
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • With 105amp Single Alternator
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet Express 2500 2002
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • With 105amp Alternator
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet Express 3500 2001
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • With 105amp Single Alternator
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet Express 3500 2002
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • With 105amp Alternator
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 Suburban 1994
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 Suburban 1995
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 Suburban 1996
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 Suburban 1997
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 Suburban 1998
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 Suburban 1999
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K1500 1988
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 1988
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 1994
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 1995
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 1996
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 1997
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 1998
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 1999
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 2000
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K3500 1988
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K3500 1994
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K3500 1995
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K3500 1996
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K3500 1997
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K3500 1998
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K3500 1999
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K3500 2000
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet P30 1996
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet P30 1997
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet P30 1998
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet P30 1999
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Dodge Caliber 2007
  • Main Drive
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Dodge Caliber 2008
  • Main Drive
  • 1.8L L4 1798CC/110CID
  • Turbocharged
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Dodge Caliber 2009
  • Main Drive
  • 1.8L L4 1798CC/110CID
  • Turbocharged
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Expedition 2003
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Expedition 2004
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-53 Motorhome Chassis 2008
  • Main Drive
  • With Air Conditioning
  • Without Warm Weather Package
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-53 Motorhome Chassis 2009
  • Main Drive
  • With Air Conditioning
  • Without Warm Weather Package
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-250 Super Duty 2008
  • Main Drive
  • 6.8L V10 415CID
  • 5.4L V8 330CID
  • With Air Conditioning
  • Without Warm Weather Package
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-250 Super Duty 2009
  • Main Drive
  • 6.8L V10 415CID
  • 5.4L V8 330CID
  • With Air Conditioning
  • Without Warm Weather Package
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-250 Super Duty 2010
  • Main Drive
  • 6.8L V10 415CID
  • 5.4L V8 330CID
  • With Air Conditioning
  • Without Warm Weather Package
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-350 Super Duty 2008
  • Main Drive
  • 5.4L V8 330CID
  • 6.8L V10 415CID
  • With Air Conditioning
  • Without Warm Weather Package
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-350 Super Duty 2009
  • Main Drive
  • 6.8L V10 415CID
  • 5.4L V8 330CID
  • With Air Conditioning
  • Without Warm Weather Package
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-350 Super Duty 2010
  • Main Drive
  • 5.4L V8 330CID
  • 6.8L V10 415CID
  • With Air Conditioning
  • Without Warm Weather Package
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-450 Super Duty 2008
  • Main Drive
  • 6.8L V10 415CID
  • With Air Conditioning
  • Without Warm Weather Package
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-450 Super Duty 2009
  • Main Drive
  • 6.8L V10 415CID
  • With Air Conditioning
  • Without Warm Weather Package
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-450 Super Duty 2010
  • Main Drive
  • 6.8L V10 415CID
  • With Air Conditioning
  • Without Warm Weather Package
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-550 Super Duty 2008
  • Main Drive
  • 6.8L V10 415CID
  • With Air Conditioning
  • Without Warm Weather Package
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-550 Super Duty 2009
  • Main Drive
  • 6.8L V10 415CID
  • With Air Conditioning
  • Without Warm Weather Package
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-550 Super Duty 2010
  • Main Drive
  • 6.8L V10 415CID
  • With Air Conditioning
  • Without Warm Weather Package
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Taurus 1995
  • Main Drive
  • 3.8L V6 232CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Windstar 1995
  • Main Drive
  • 3.8L V6 232CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 Suburban 1994
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 Suburban 1995
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 Suburban 1996
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 Suburban 1997
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 Suburban 1998
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 Suburban 1999
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C3500HD 2000
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Without Air Pump
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C1500 1988
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 1988
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 1994
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 1995
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 1996
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 1997
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 1998
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 1999
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 2000
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C3500 1988
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C3500 1994
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C3500 1995
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C3500 1996
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C3500 1997
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C3500 1998
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C3500 1999
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C3500 2000
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC Jimmy 1988
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 Suburban 1994
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 Suburban 1995
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 Suburban 1996
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 Suburban 1997
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 Suburban 1998
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 Suburban 1999
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K1500 1988
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 1988
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 1994
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 1995
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 1996
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 1997
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 1998
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 1999
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 2000
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K3500 1988
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K3500 1994
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K3500 1995
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K3500 1996
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K3500 1997
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K3500 1998
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K3500 1999
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With 124amp/140amp Alternator
  • w/o AP
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K3500 2000
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • Without Air Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC P3500 1996
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC P3500 1997
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC P3500 1998
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC P3500 1999
  • Main Drive
  • 7.4L V8 454CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC Savana 2500 2001
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • With 105amp Single Alternator
  • Qté par Véhicule : 1
GMC Savana 2500 2002
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • With 105amp Single Alternator
  • Qté par Véhicule : 1
GMC Savana 3500 2001
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • With 105amp Single Alternator
  • Qté par Véhicule : 1
GMC Savana 3500 2002
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • With 105amp Single Alternator
  • Qté par Véhicule : 1
Jeep Compass 2007
  • Main Drive
  • Automatic CVT
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Jeep Compass 2008
  • Main Drive
  • Automatic CVT
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Jeep Patriot 2007
  • Main Drive
  • Automatic CVT
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Jeep Patriot 2008
  • Main Drive
  • Automatic CVT
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Jeep Patriot 2009
  • Main Drive
  • Automatic CVT
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Kia Rondo 2011
  • Main Drive
  • 2.4L L4 2359CC
  • Qté par Véhicule : 1
Kia Rondo 2012
  • Main Drive
  • 2.4L L4 2359CC
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln Navigator 2003
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln Navigator 2004
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Mercury Sable 1995
  • Main Drive
  • 3.8L V6 232CID
  • Qté par Véhicule : 1
Saab 9000 1990
  • Main Drive
  • 2.3L L4 2290CC/140CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Saab 9000 1991
  • Main Drive
  • Turbocharged
  • Naturally Aspirated
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Saab 9000 1992
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Saab 9000 1993
  • Main Drive
  • Turbocharged
  • Naturally Aspirated
  • Engine VIN: M
  • With Air Conditioning
  • Engine VIN: R
  • Qté par Véhicule : 1
Saab 9000 1994
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Saab 9000 1995
  • Main Drive
  • 2.3L L4 2290CC
  • Qté par Véhicule : 1
Saab 9000 1996
  • Main Drive
  • 2.3L L4 2290CC
  • Qté par Véhicule : 1
Saab 9000 1997
  • Main Drive
  • 2.3L L4 2290CC
  • Qté par Véhicule : 1
Saab 9000 1998
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1