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KobraSerpentine Belt

DISTRIBUTEUR AUTORISÉ

5061020

Numéro de Pièce du Fabricant
*Les images sont à titre illustratif seulement. Le produit réel peut varier.
SKU: KBR-5061020
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DISTRIBUTEUR AUTORISÉ

5061020

Numéro de Pièce du Fabricant

Kobra is the definitive name in the world of Belt manufacturing, renowned for its exclusive V-Strong™ EPDM compound formula providing the only innovative belts on the market. With an ever increasing network of distribution in North America, Kobra has solidified its position as a global leader in the industry. We understand that quality and durability are paramount when it comes to belts. Our cutting-edge manufacturing processes, coupled with state-of-the-art technology, ensure that every Kobra belt exceeds the highest industry standards. When you choose Kobra, you can expect unparalleled durability, exceptional quality, and unrivaled performance. Our belt are meticulously tested to withstand the toughest conditions, providing longevity and peace of mind to our customers. Trust Kobra to keep you going.

  • Exclusive V-Strong™ EPDM compound formula to ensure extended durability, less noise and superior temperature resistance
  • High strength low elongation polyester tension members resist shock load failure. Balanced twist cord ensure neutral and uniform tracking during operation
  • Fiber-reinforced and staggered ribs offer flexibility thereby reducing cracking and fatigue in the cushion section
  • Moulded notch construction provides reduced bending stresses around small pulley
  • Rubber edge maintains positive no slip contact with pulley grooves and provides efficient energy transfer
  • Our belts follow OE-Spec to ensure an easy and worry-free installation
  • Part Reference Numbers : 6PK2590 4061020 5061020 K061020 1020K6
Plus d’information
Fabricant Kobra
Numéro de Pièce du Fabricant 5061020
Prix de Détail Suggéré du Fabricant (MSRP) 36,85
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Marque Modèle Année
Application Notes
Position Engine Aspiration Additional Information
Buick LeSabre 1992
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Buick LeSabre 1995
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Buick Regal 1983
  • Main Drive
  • 4.3L V6 260CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Buick Regal 1984
  • Main Drive
  • 4.3L V6 260CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Buick Regal 1985
  • Main Drive
  • 5.7L V8 350CID
  • 4.3L V6 260CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Buick Regal 1995
  • Main Drive
  • 3.8L V6 3800CC/231CID
  • Qté par Véhicule : 1
Buick Riviera 1992
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Cadillac Commercial Chassis 1993
  • Main Drive
  • 5.7L V8 350CID
  • Standard Radiator
  • Qté par Véhicule : 1
Cadillac Fleetwood 1993
  • Main Drive
  • Standard Radiator
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet Blazer 1988
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet Blazer 1994
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C1500 Suburban 1995
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C1500 Suburban 1997
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • With 140amp Alternator
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C1500 Suburban 1998
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • With 140amp Alternator
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C1500 Suburban 1999
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • With 140amp Alternator
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 Suburban 1994
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 Suburban 1995
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 Suburban 1997
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • With 140amp Alternator
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 Suburban 1998
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • With 140amp Alternator
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 Suburban 1999
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • With 140amp Alternator
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C1500 1988
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C1500 1989
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C1500 1990
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C1500 1991
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Without 120amp Alternator
  • w/ AC
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C1500 1992
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Without Air Conditioning
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C1500 1993
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Without Air Conditioning
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C1500 1994
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C1500 1995
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 1988
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 1989
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 1990
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 1991
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • J
  • Without 120amp Alternator
  • w/ AC
  • Without Air Conditioning
  • C
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 1992
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • 6.2L V8 379CID
  • Without Air Conditioning
  • C
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • J
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 1993
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • 6.2L V8 379CID
  • Without Air Conditioning
  • J
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • C
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 1994
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C2500 1995
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C3500 1988
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C3500 1989
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C3500 1990
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C3500 1991
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • J
  • Without 120amp Alternator
  • w/ AC
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C3500 1992
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • 6.2L V8 379CID
  • Without Air Conditioning
  • J
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C3500 1993
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • 6.5L V8 395CID
  • J
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C3500 1994
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C3500 1995
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet Express 3500 2001
  • Main Drive
  • 8.1L V8 496CID
  • With 130amp Alternator
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet Express 3500 2002
  • Main Drive
  • 8.1L V8 496CID
  • With 130amp Alternator
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet G20 1994
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet G20 1995
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet G30 1994
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet G30 1995
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet G30 1996
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K1500 Suburban 1995
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K1500 Suburban 1997
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • With 140amp Alternator
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K1500 Suburban 1998
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • With 140amp Alternator
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K1500 Suburban 1999
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • With 140amp Alternator
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 Suburban 1994
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 Suburban 1995
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 Suburban 1997
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • With 140amp Alternator
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 Suburban 1998
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • With 140amp Alternator
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 Suburban 1999
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • With 140amp Alternator
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K1500 1988
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K1500 1989
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K1500 1990
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K1500 1991
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Without Air Conditioning
  • Without 120amp Alternator
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K1500 1992
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K1500 1993
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Without Air Conditioning
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K1500 1994
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K1500 1995
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 1988
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 1989
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 1990
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 1991
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Naturally Aspirated
  • J
  • Without Air Conditioning
  • DIESEL
  • Without 120amp Alternator
  • w/ AC
  • C
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 1992
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • 6.5L V8 395CID
  • C
  • Without Air Conditioning
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • J
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 1993
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • 6.5L V8 395CID
  • J
  • Without Air Conditioning
  • C
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 1994
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K2500 1995
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K3500 1988
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K3500 1989
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K3500 1990
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K3500 1991
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • J
  • Without Air Conditioning
  • Without 120amp Alternator
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K3500 1992
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • 6.5L V8 395CID
  • J
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K3500 1993
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • 6.2L V8 379CID
  • Without Air Conditioning
  • J
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K3500 1994
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet K3500 1995
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet Lumina APV 1992
  • Main Drive
  • 3.8L V6 3800CC/231CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet Lumina APV 1994
  • Main Drive
  • 3.8L V6 3800CC/231CID
  • With 140amp Alternator
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet Lumina APV 1995
  • Main Drive
  • 3.8L V6 3800CC/231CID
  • With 140amp Alternator
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet Malibu 1983
  • Main Drive
  • 4.3L V6 260CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet Monte Carlo 1983
  • Main Drive
  • 4.3L V6 260CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet P30 1994
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Y
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet P30 1995
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Y
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet P30 1996
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet P30 1997
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet P30 1998
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet P30 1999
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet Tahoe 1995
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Bronco 1993
  • Main Drive
  • 5.8L V8 351CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Bronco 1994
  • Main Drive
  • 5.8L V8 351CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Bronco 1995
  • Main Drive
  • 5.8L V8 351CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Bronco 1996
  • Main Drive
  • 5.8L V8 351CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-150 Club Wagon 2003
  • Main Drive
  • 4.2L V6 256CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-150 Econoline 2002
  • Main Drive
  • 4.2L V6 256CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-150 Econoline Club Wagon 2002
  • Main Drive
  • 4.2L V6 256CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-250 Econoline 2002
  • Main Drive
  • 4.2L V6 256CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-150 2003
  • Main Drive
  • 4.2L V6 256CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-250 2003
  • Main Drive
  • 4.2L V6 256CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Econoline 2003
  • Main Drive
  • 4.2L V6 256CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-250 HD 1997
  • Main Drive
  • 5.8L V8 351CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-150 1993
  • Main Drive
  • 5.8L V8 351CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-150 1994
  • Main Drive
  • 5.8L V8 351CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-150 1995
  • Main Drive
  • 5.8L V8 351CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-150 1996
  • Main Drive
  • 5.8L V8 351CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-150 2007
  • Main Drive
  • 4.2L V6 256CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-150 2008
  • Main Drive
  • 4.2L V6 256CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-250 1993
  • Main Drive
  • 5.8L V8 351CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-250 1994
  • Main Drive
  • 5.8L V8 351CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-250 1995
  • Main Drive
  • 5.8L V8 351CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-250 1996
  • Main Drive
  • 5.8L V8 351CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-350 1993
  • Main Drive
  • 5.8L V8 351CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-350 1994
  • Main Drive
  • 5.8L V8 351CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-350 1995
  • Main Drive
  • 5.8L V8 351CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-350 1996
  • Main Drive
  • 5.8L V8 351CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-350 1997
  • Main Drive
  • 5.8L V8 351CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Mustang 2006
  • Main Drive
  • 4.6L V8 281CID
  • From 06/05/06
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Mustang 2007
  • Main Drive
  • 4.6L V8 281CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Mustang 2008
  • Main Drive
  • 4.6L V8 281CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Mustang 2009
  • Main Drive
  • 4.6L V8 281CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Mustang 2010
  • Main Drive
  • 4.6L V8 281CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford P-350 1996
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Ford P-350 1997
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C1500 Suburban 1995
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 Suburban 1994
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 Suburban 1995
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C1500 1988
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C1500 1989
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C1500 1990
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C1500 1991
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Without Air Conditioning
  • Without 120amp Alternator
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C1500 1992
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C1500 1993
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Without Air Conditioning
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C1500 1994
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C1500 1995
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 1988
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 1989
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 1990
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 1991
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Without 120amp Alternator
  • w/ AC
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 1992
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • 6.5L V8 395CID
  • J
  • Without Air Conditioning
  • C
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 1993
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • 6.5L V8 395CID
  • C
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Without Air Conditioning
  • J
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 1994
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Naturally Aspirated
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C2500 1995
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Turbocharged
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C3500 1988
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C3500 1989
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C3500 1990
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C3500 1991
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Without Air Conditioning
  • Without 120amp Alternator
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C3500 1992
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • 6.5L V8 395CID
  • Without Air Conditioning
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C3500 1993
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • 6.2L V8 379CID
  • Without Air Conditioning
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C3500 1994
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C3500 1995
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC G2500 1994
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC G2500 1995
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC G3500 1994
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC G3500 1995
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC G3500 1996
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC Jimmy 1988
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K1500 Suburban 1995
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 Suburban 1994
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 Suburban 1995
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K1500 1988
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K1500 1989
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K1500 1990
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K1500 1991
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Without 120amp Alternator
  • w/ AC
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K1500 1992
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Without Air Conditioning
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K1500 1993
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Without Air Conditioning
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K1500 1994
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Naturally Aspirated
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K1500 1995
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Naturally Aspirated
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 1988
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 1989
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 1990
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 1991
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • J
  • Without 120amp Alternator
  • w/ AC
  • Without Air Conditioning
  • C
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 1992
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • 6.5L V8 395CID
  • Without Air Conditioning
  • J
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • C
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 1993
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • 6.5L V8 395CID
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • C
  • Without Air Conditioning
  • J
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 1994
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Naturally Aspirated
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K2500 1995
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Turbocharged
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K3500 1988
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K3500 1989
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K3500 1990
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K3500 1991
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • Without 120amp Alternator
  • w/ AC
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K3500 1992
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • 6.5L V8 395CID
  • Without Air Conditioning
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K3500 1993
  • Main Drive
  • 6.2L V8 379CID
  • 6.5L V8 395CID
  • Without Air Conditioning
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K3500 1994
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC K3500 1995
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC P3500 1994
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC P3500 1995
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC P3500 1996
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC P3500 1997
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Naturally Aspirated
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC P3500 1998
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Naturally Aspirated
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC P3500 1999
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Naturally Aspirated
  • With Vacuum Pump
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC Savana 3500 2001
  • Main Drive
  • 8.1L V8 496CID
  • With 130amp Alternator
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC Savana 3500 2002
  • Main Drive
  • 8.1L V8 496CID
  • With 130amp Alternator
  • w/ AC
  • Qté par Véhicule : 1
GMC Yukon 1994
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC Yukon 1995
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • Qté par Véhicule : 1
Hyundai Sonata 2006
  • Main Drive
  • 2.4L L4 2359CC
  • Qté par Véhicule : 1
Hyundai Sonata 2007
  • Main Drive
  • 2.4L L4 2359CC
  • Qté par Véhicule : 1
Hyundai Sonata 2008
  • Main Drive
  • 2.4L L4 2359CC
  • Qté par Véhicule : 1
Hyundai Sonata 2009
  • Main Drive
  • 2.4L L4 2359CC
  • Qté par Véhicule : 1
Hyundai Sonata 2010
  • Main Drive
  • 2.4L L4 2359CC
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Kia Forte 2010
  • Main Drive
  • Without Electric Power Steering Pump
  • Qté par Véhicule : 1
Kia Forte 2011
  • Main Drive
  • Without Electric Power Steering Pump
  • Qté par Véhicule : 1
Kia Forte 2012
  • Main Drive
  • 2.4L L4 2359CC
  • 2L L4 1998CC/122CID
  • Without Electric Power Steering Pump
  • Qté par Véhicule : 1
Kia Forte 2013
  • Main Drive
  • 2L L4 1998CC/122CID
  • Without Electric Power Steering Pump
  • Qté par Véhicule : 1
Kia Forte5 2012
  • Main Drive
  • 2.4L L4 2359CC
  • 2L L4 1998CC/122CID
  • Without Electric Power Steering Pump
  • Qté par Véhicule : 1
Kia Forte5 2013
  • Main Drive
  • 2L L4 1998CC/122CID
  • 2.4L L4 2359CC
  • Without Electric Power Steering Pump
  • Qté par Véhicule : 1
Kia Forte Koup 2010
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Kia Forte Koup 2011
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Kia Forte Koup 2012
  • Main Drive
  • 2.4L L4 2359CC
  • 2L L4 1998CC/122CID
  • Without Electric Power Steering Pump
  • Qté par Véhicule : 1
Kia Forte Koup 2013
  • Main Drive
  • 2L L4 1998CC/122CID
  • Without Electric Power Steering Pump
  • Qté par Véhicule : 1
Kia Magentis 2007
  • Main Drive
  • 2.4L L4 2359CC
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Kia Magentis 2008
  • Main Drive
  • 2.4L L4 2359CC
  • Qté par Véhicule : 1
Kia Magentis 2009
  • Main Drive
  • 2.4L L4 2359CC
  • Qté par Véhicule : 1
Kia Magentis 2010
  • Main Drive
  • 2.4L L4 2359CC
  • Qté par Véhicule : 1
Kia Optima 2006
  • Main Drive
  • 2.4L L4 2359CC
  • 3
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Kia Optima 2007
  • Main Drive
  • 2.4L L4 2359CC
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Kia Optima 2008
  • Main Drive
  • 2.4L L4 2359CC
  • Qté par Véhicule : 1
Kia Optima 2009
  • Main Drive
  • 2.4L L4 2359CC
  • Qté par Véhicule : 1
Kia Optima 2010
  • Main Drive
  • 2.4L L4 2359CC
  • Qté par Véhicule : 1
Kia Rondo 2007
  • Main Drive
  • 2.4L L4 2359CC
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Kia Rondo 2008
  • Main Drive
  • 2.4L L4 2359CC
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Kia Rondo 2009
  • Main Drive
  • 2.4L L4 2359CC
  • With Automatic Climate Control
  • Qté par Véhicule : 1
Kia Rondo 2010
  • Main Drive
  • 2.4L L4 2359CC
  • 8
  • With Automatic Climate Control
  • 9
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Mercedes-Benz CL600 1998
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Mercedes-Benz CL600 1999
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Mercedes-Benz S600 1996
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Mercedes-Benz S600 1997
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Mercedes-Benz S600 1998
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Mercedes-Benz S600 1999
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Mercedes-Benz SL600 1997
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Mercedes-Benz SL600 1998
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Mercedes-Benz SL600 1999
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Mercedes-Benz SL600 2000
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Mercedes-Benz SL600 2001
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Mercedes-Benz SL600 2002
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Oldsmobile 88 1992
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Oldsmobile 98 1992
  • Main Drive
  • Naturally Aspirated
  • Qté par Véhicule : 1
Oldsmobile Cutlass Calais 1983
  • Main Drive
  • 4.3L V6 260CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Oldsmobile Cutlass Calais 1984
  • Main Drive
  • 4.3L V6 260CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Oldsmobile Cutlass Supreme 1983
  • Main Drive
  • 4.3L V6 260CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Oldsmobile Cutlass Supreme 1984
  • Main Drive
  • 4.3L V6 260CID
  • With Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Oldsmobile Silhouette 1992
  • Main Drive
  • 3.8L V6 3800CC/231CID
  • Qté par Véhicule : 1
Oldsmobile Silhouette 1994
  • Main Drive
  • 3.8L V6 3800CC/231CID
  • With 140amp Alternator
  • Qté par Véhicule : 1
Oldsmobile Silhouette 1995
  • Main Drive
  • With 140amp Alternator
  • Qté par Véhicule : 1
Oldsmobile Toronado 1992
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Pontiac Bonneville 1992
  • Main Drive
  • Naturally Aspirated
  • Qté par Véhicule : 1
Pontiac Trans Sport 1992
  • Main Drive
  • 3.8L V6 3800CC/231CID
  • Qté par Véhicule : 1
Pontiac Trans Sport 1994
  • Main Drive
  • 3.8L V6 3800CC/231CID
  • With 140amp Alternator
  • Qté par Véhicule : 1
Pontiac Trans Sport 1995
  • Main Drive
  • 3.8L V6 3800CC/231CID
  • With 140amp Alternator
  • Qté par Véhicule : 1
Workhorse Custom Chassis P32 2000
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • 102" Length Belt
  • Qté par Véhicule : 1
Workhorse Custom Chassis P32 2001
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • 102" Length Belt
  • Qté par Véhicule : 1
Workhorse Custom Chassis P32 2002
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • 102" Length Belt
  • Qté par Véhicule : 1
Workhorse Custom Chassis P32 2003
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • 102" Length Belt
  • Qté par Véhicule : 1
Workhorse Custom Chassis P32 2004
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • 102" Length Belt
  • Qté par Véhicule : 1
Workhorse Custom Chassis P42 2000
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • 102" Length Belt
  • Qté par Véhicule : 1
Workhorse Custom Chassis P42 2001
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • 102" Length Belt
  • Qté par Véhicule : 1
Workhorse Custom Chassis P42 2002
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • 102" Length Belt
  • Qté par Véhicule : 1
Workhorse Custom Chassis P42 2003
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • 102" Length Belt
  • Qté par Véhicule : 1
Workhorse Custom Chassis P42 2004
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • 102" Length Belt
  • Qté par Véhicule : 1
Workhorse P32 2000
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • 102" Length Belt
  • Qté par Véhicule : 1
Workhorse P32 2001
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • 102" Length Belt
  • Qté par Véhicule : 1
Workhorse P32 2002
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • 102" Length Belt
  • Qté par Véhicule : 1
Workhorse P32 2003
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • 102" Length Belt
  • Qté par Véhicule : 1
Workhorse P42 2000
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • 102" Length Belt
  • Qté par Véhicule : 1
Workhorse P42 2001
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • 102" Length Belt
  • Qté par Véhicule : 1
Workhorse P42 2002
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • 102" Length Belt
  • Qté par Véhicule : 1
Workhorse P42 2003
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • 102" Length Belt
  • Qté par Véhicule : 1
Workhorse P42 2004
  • Main Drive
  • 6.5L V8 395CID
  • 102" Length Belt
  • Qté par Véhicule : 1