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TORSteering Tie Rod End

DISTRIBUTEUR AUTORISÉ

ES3584

Numéro de Pièce du Fabricant
*Les images sont à titre illustratif seulement. Le produit réel peut varier.
SKU: TOR-ES3584
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DISTRIBUTEUR AUTORISÉ

ES3584

Numéro de Pièce du Fabricant

TOR offers the most comprehensible suspension parts on the market. The unmatched performance and robustness coupled with longer lasting components make our supension parts the go-to choice for thousands of mechanical shops in North America. Designed, tested and certified by TOR certified engineers.

  • TOR exclusive USA-engineered powdered metal gusher bearing design enables grease to flow through the bearing to the stud for reduced friction and enhanced strength and stability
  • Premium cover plate design allows for tighter tolerances vs traditional cover plate designs, providing a more durable and extended life for the tie rod
  • TOR engineered steel composition results in a stronger component. Our full-ball metal stud provides 36 degrees of smooth, consistent, rotational movement resulting in more responsive steering
  • Full O.E. socket design with self-adjusting internal tension spring and high-strength polymer bearing
  • Convenient easy access wrench flat allows for the use of a socket for easy installation and removal
  • Manufactured with CNC tooling, automated grinding and assembly lines for increased consistency
  • Forged, CNC-machined shell leads to high-quality, precision-made performance and additional strength
  • Part Reference Numbers : BES3584 TI91220PR TI91220XL TI91220 GES2072 GES2072RL MES2072 MES2072RL GES2072RLT GES3584 MES2072RLT MES3584 ES2072 ES2072L ES2072R ES2072RL ES2072RLT ES3584 2692479 TES2072RLT TES3584
Plus d’information
Fabricant TOR
Numéro de Pièce du Fabricant ES3584
Prix de Détail Suggéré du Fabricant (MSRP) 22,56
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Marque Modèle Année
Application Notes
Position Drive Type Additional Information
Buick Riviera 1980
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Buick Riviera 1981
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Buick Riviera 1982
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Buick Riviera 1983
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Buick Riviera 1984
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Buick Riviera 1985
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Cadillac Eldorado 1980
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Cadillac Eldorado 1981
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Cadillac Eldorado 1982
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Cadillac Eldorado 1983
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Cadillac Eldorado 1984
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Cadillac Eldorado 1985
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Cadillac Seville 1980
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Cadillac Seville 1981
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Cadillac Seville 1982
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Cadillac Seville 1983
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Cadillac Seville 1984
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Cadillac Seville 1985
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Blazer 1995
  • Front Inner
  • AWD
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Blazer 1996
  • Front Inner
  • AWD
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Blazer 1997
  • Front Inner
  • AWD
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Blazer 1998
  • Front Inner
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Blazer 1999
  • Front Inner
  • 4WD
  • AWD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Blazer 2000
  • Front Inner
  • AWD
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Blazer 2001
  • Front Inner
  • AWD
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Blazer 2002
  • Front Inner
  • AWD
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Blazer 2003
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Blazer 2004
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Blazer 2005
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 Blazer 1983
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 Blazer 1984
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 Blazer 1985
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 Blazer 1986
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 Blazer 1987
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 Blazer 1988
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 Blazer 1989
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 Blazer 1990
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 Blazer 1991
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 Blazer 1992
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 Blazer 1993
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 Blazer 1994
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 1983
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 1984
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 1985
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 1986
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 1987
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 1988
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 1989
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 1990
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 1991
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 1992
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 1993
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 1994
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 1995
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 1996
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 1997
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 1998
  • Front Inner
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 1999
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 2000
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 2001
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 2002
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 2003
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 2004
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Jimmy 1992
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Jimmy 1993
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Jimmy 1994
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Jimmy 1995
  • Front Inner
  • 4WD
  • AWD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Jimmy 1996
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Jimmy 1997
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Jimmy 1998
  • Front Inner
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Jimmy 1999
  • Front Inner
  • 4WD
  • AWD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Jimmy 2000
  • Front Inner
  • 4WD
  • AWD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Jimmy 2001
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Jimmy 2002
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Jimmy 2003
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Jimmy 2004
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Jimmy 2005
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
GMC S15 Jimmy 1983
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC S15 Jimmy 1984
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC S15 Jimmy 1985
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC S15 Jimmy 1986
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC S15 Jimmy 1987
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC S15 Jimmy 1988
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC S15 Jimmy 1989
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC S15 Jimmy 1990
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC S15 Jimmy 1991
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC S15 1983
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC S15 1984
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC S15 1985
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC S15 1986
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC S15 1987
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC S15 1988
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC S15 1989
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC S15 1990
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Sonoma 1991
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Sonoma 1992
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Sonoma 1993
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Sonoma 1994
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Sonoma 1995
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Sonoma 1996
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Sonoma 1997
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Sonoma 1998
  • Front Inner
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Sonoma 1999
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Sonoma 2000
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Sonoma 2001
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Sonoma 2002
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Sonoma 2003
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Sonoma 2004
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Syclone 1991
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Typhoon 1992
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Typhoon 1993
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Isuzu Hombre 1998
  • Front Inner
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
Isuzu Hombre 1999
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Isuzu Hombre 2000
  • Front Inner
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Oldsmobile Bravada 1991
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Oldsmobile Bravada 1992
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Oldsmobile Bravada 1993
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Oldsmobile Bravada 1994
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Oldsmobile Bravada 1996
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Oldsmobile Bravada 1997
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Oldsmobile Bravada 1998
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Oldsmobile Bravada 1999
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Oldsmobile Bravada 2000
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Oldsmobile Bravada 2001
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Oldsmobile Toronado 1980
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Oldsmobile Toronado 1981
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Oldsmobile Toronado 1982
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Oldsmobile Toronado 1983
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Oldsmobile Toronado 1984
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2
Oldsmobile Toronado 1985
  • Front Inner
  • Qté par Véhicule : 2