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TORSuspension Ball Joint

DISTRIBUTEUR AUTORISÉ

K5301

Numéro de Pièce du Fabricant
*Les images sont à titre illustratif seulement. Le produit réel peut varier.
SKU: TOR-K5301
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ÉCONOMIES
Suspension Ball Joint doit être acheté par multiple de 1
DISTRIBUTEUR AUTORISÉ

K5301

Numéro de Pièce du Fabricant

TOR offers the most comprehensible suspension parts on the market. The unmatched performance and robustness coupled with longer lasting components make our supension parts the go-to choice for thousands of mechanical shops in North America. Designed, tested and certified by TOR certified engineers.

  • TOR exclusive USA-engineered powdered metal gusher bearing design enables grease to flow through the stud for reduced friction and enhanced strength and stability
  • Premium cover plate design allows for tighter tolerances vs traditional cover plate designs, providing a more durable and extended life for the ball joint
  • TOR engineered steel composition (40cr+) results in a stronger component. Our full-ball metal stud provides 36 degrees of smooth, consistent, rotational movement resulting in more responsive steering
  • An enlarged ball joint receptacle in the control arm can cause a loose ball joint fit. TOR exclusive design includes an oversized housing for a more secure fit
  • Dust boot is re-installed and permanently attached to reduce contaminants, and increase durability and service life
  • Full-ball type studs are manufactured using a cold-formed process to reduce imperfections and hold the tightest of tolerances
  • TOR greaseable socket design allows new lubricant to flush contaminants from the assembly, reducing corrosion and wear
  • Forged, CNC-machined shell leads to high-quality, precision-made performance and additional strength
  • Part Reference Numbers : BK5301 BJ92095PR BJ92095XL B5301 BJ92095 GK5301 MK5301 K5301 104163 2601331 TK5301
Plus d’information
Fabricant TOR
Numéro de Pièce du Fabricant K5301
Prix de Détail Suggéré du Fabricant (MSRP) 19,34
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This table represents all the 45 compatible vehicles for this part:
Marque Modèle Année
Application Notes
Position Drive Type Additional Information
Buick Regal 1988
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Buick Regal 1989
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Buick Regal 1990
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Buick Regal 1991
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Buick Regal 1992
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Buick Regal 1993
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Buick Regal 1994
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Buick Regal 1995
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Buick Regal 1996
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Lumina 1990
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Lumina 1991
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Lumina 1992
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Lumina 1993
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Lumina 1994
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Lumina 1995
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Lumina 1996
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Lumina 1997
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Lumina 1998
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Lumina 1999
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Lumina 2000
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Lumina 2001
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Monte Carlo 1995
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Monte Carlo 1996
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Monte Carlo 1997
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Monte Carlo 1998
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Monte Carlo 1999
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Oldsmobile Cutlass Supreme 1988
  • Front Lower
  • FWD
  • Qté par Véhicule : 2
Oldsmobile Cutlass Supreme 1989
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Oldsmobile Cutlass Supreme 1990
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Oldsmobile Cutlass Supreme 1991
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Oldsmobile Cutlass Supreme 1992
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Oldsmobile Cutlass Supreme 1993
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Oldsmobile Cutlass Supreme 1994
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Oldsmobile Cutlass Supreme 1995
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Oldsmobile Cutlass Supreme 1996
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Oldsmobile Cutlass Supreme 1997
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Pontiac Grand Prix 1988
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Pontiac Grand Prix 1989
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Pontiac Grand Prix 1990
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Pontiac Grand Prix 1991
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Pontiac Grand Prix 1992
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Pontiac Grand Prix 1993
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Pontiac Grand Prix 1994
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Pontiac Grand Prix 1995
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2
Pontiac Grand Prix 1996
  • Front Lower
  • Qté par Véhicule : 2