100% BASÉ AU CANADA 100% CANADIEN
SANS FRAIS DE COURTAGE EN DOUANE SANS FRAIS DE DOUANE
MARCHAND AUTORISÉ MARCHAND AUTORISÉ
30 JOURS – RETOURS SANS TRACAS 30 JOURS – RETOURS

KobraSerpentine Belt

DISTRIBUTEUR AUTORISÉ

5060450

Numéro de Pièce du Fabricant
*Les images sont à titre illustratif seulement. Le produit réel peut varier.
SKU: KBR-5060450
Veuillez selectionner un vehicule afin de vérifier la compatibilité.

Sélectionnez un Véhicule

Cela servira à vous montrer les pièces compatibles.

Auto Parts Finder

Ce produit n'est pas compatible avec votre sélection!

Le produit affiché sur cette page n'est pas compatible avec vehicle

!
Afin d'assurer la bonne compatibilité des pièces, veuillez parcourir des produits compatibles ou changer votre sélection.


Changer la Sélection Actuelle
Éligible pour
Livraison GRATUITE*
Garantie Standard

21,14CA $  MSRP
En stock
4-24H
13,19CA $
38%
ÉCONOMIES
Serpentine Belt doit être acheté par multiple de 1
DISTRIBUTEUR AUTORISÉ

5060450

Numéro de Pièce du Fabricant

Kobra is the definitive name in the world of Belt manufacturing, renowned for its exclusive V-Strong™ EPDM compound formula providing the only innovative belts on the market. With an ever increasing network of distribution in North America, Kobra has solidified its position as a global leader in the industry. We understand that quality and durability are paramount when it comes to belts. Our cutting-edge manufacturing processes, coupled with state-of-the-art technology, ensure that every Kobra belt exceeds the highest industry standards. When you choose Kobra, you can expect unparalleled durability, exceptional quality, and unrivaled performance. Our belt are meticulously tested to withstand the toughest conditions, providing longevity and peace of mind to our customers. Trust Kobra to keep you going.

  • Exclusive V-Strong™ EPDM compound formula to ensure extended durability, less noise and superior temperature resistance
  • High strength low elongation polyester tension members resist shock load failure. Balanced twist cord ensure neutral and uniform tracking during operation
  • Fiber-reinforced and staggered ribs offer flexibility thereby reducing cracking and fatigue in the cushion section
  • Moulded notch construction provides reduced bending stresses around small pulley
  • Rubber edge maintains positive no slip contact with pulley grooves and provides efficient energy transfer
  • Our belts follow OE-Spec to ensure an easy and worry-free installation
  • Part Reference Numbers : 6PK1145 4060450 5060450 K060450 450K6
Plus d’information
Fabricant Kobra
Numéro de Pièce du Fabricant 5060450
Prix de Détail Suggéré du Fabricant (MSRP) 21,14
Rédigez votre propre commentaire
Seuls les utilisateurs sauvegardés peuvent soumettre leur avis. Veuillez vous connecter ou créer un compte
This table represents all the 186 compatible vehicles for this part:
Marque Modèle Année
Application Notes
Position Submodel Engine Aspiration Additional Information
Audi A4 allroad 2021
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Audi A4 allroad 2022
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Aerostar 1986
  • Fan and Alternator
  • 2.3L L4 140CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Aerostar 1987
  • Fan and Alternator
  • 2.3L L4 140CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Edge 2007
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Edge 2008
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Edge 2009
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Edge 2010
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Edge 2011
  • Air Conditioning and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Edge 2012
  • Air Conditioning and Tensioner
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • 3.7L V6 3726CC/227CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Edge 2013
  • Air Conditioning and Tensioner
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • 3.7L V6 3726CC/227CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Edge 2014
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • 3.7L V6 3726CC/227CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Edge 2015
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Edge 2016
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Edge 2017
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Edge 2018
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Escape 2009
  • Main Drive
  • 3L V6 2968CC/181CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Escape 2010
  • Main Drive
  • 3L V6 2968CC/181CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Escape 2011
  • Main Drive
  • 3L V6 2968CC/181CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Escape 2012
  • Main Drive
  • 3L V6 2968CC/181CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Explorer 2011
  • Main Drive
  • Without Heavy Duty Alternator
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Explorer 2012
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • Without Heavy Duty Alternator
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Explorer 2013
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • Without Heavy Duty Alternator
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Explorer 2014
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • Without Heavy Duty Alternator
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Explorer 2015
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • Without Heavy Duty Alternator
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Explorer 2016
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • Without Heavy Duty Alternator
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Explorer 2017
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • Without Heavy Duty Alternator
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Explorer 2018
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • Without Heavy Duty Alternator
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Explorer 2019
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • Turbocharged
  • Naturally Aspirated
  • Without Heavy Duty Alternator
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Flex 2009
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Flex 2010
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Flex 2011
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Flex 2012
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Flex 2013
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Flex 2014
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Flex 2015
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Flex 2016
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Flex 2017
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Flex 2018
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Flex 2019
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Fusion 2010
  • Main Drive
  • 3L V6 2968CC/181CID
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Fusion 2011
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • 3L V6 2968CC/181CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Fusion 2012
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • 3L V6 2968CC/181CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Police Interceptor Sedan 2013
  • Main Drive
  • 3.7L V6 3726CC/227CID
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Police Interceptor Sedan 2014
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • 3.7L V6 3726CC/227CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Police Interceptor Sedan 2015
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • 3.7L V6 3726CC/227CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Police Interceptor Sedan 2016
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • 3.7L V6 3726CC/227CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Police Interceptor Sedan 2017
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • 3.7L V6 3726CC/227CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Police Interceptor Sedan 2018
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Police Interceptor Sedan 2019
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Police Interceptor Utility 2013
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Police Interceptor Utility 2014
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Police Interceptor Utility 2015
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Police Interceptor Utility 2016
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Police Interceptor Utility 2017
  • Main Drive
  • 3.7L V6 3726CC/227CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Police Interceptor Utility 2018
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • Without Heavy Duty Alternator
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Police Interceptor Utility 2019
  • Main Drive
  • 3.7L V6 3726CC/227CID
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • Without Heavy Duty Alternator
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Ranger 1983
  • Fan and Alternator
  • 2.3L L4 140CID
  • 2L L4 1989CC/122CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Ranger 1984
  • Fan and Alternator
  • 2.3L L4 140CID
  • 2L L4 1989CC/122CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Ranger 1985
  • Fan and Alternator
  • 2.3L L4 140CID
  • 2L L4 1989CC/122CID
  • Fuel Type: GAS
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Ranger 1986
  • Fan and Alternator
  • 2L L4 1989CC/122CID
  • 2.3L L4 140CID
  • Fuel Type: GAS
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Ranger 1987
  • Fan and Alternator
  • 2L L4 1989CC/122CID
  • 2.3L L4 140CID
  • Without Air Conditioning
  • Fuel Type: GAS
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Ranger 1988
  • Fan and Alternator
  • 2.3L L4 140CID
  • 2L L4 1989CC/122CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Ranger 1989
  • Fan and Alternator
  • 2.3L L4 140CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Ranger 1990
  • Fan and Alternator
  • 2.3L L4 140CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Ranger 1991
  • Fan and Alternator
  • 2.3L L4 140CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Taurus 1991
  • Air Conditioning, Alternator and Idler
  • SHO
  • 3L V6 2986CC/182CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Taurus 1992
  • Air Conditioning, Alternator and Idler
  • SHO
  • 3L V6 2986CC/182CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Taurus 1993
  • Air Conditioning, Alternator and Idler
  • SHO
  • 3L V6 2986CC/182CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Taurus 1994
  • Air Conditioning, Alternator and Idler
  • SHO
  • 3L V6 2986CC/182CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Taurus 1995
  • Air Conditioning, Alternator and Idler
  • SHO
  • 3L V6 2986CC/182CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Taurus 2008
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Taurus 2009
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Taurus 2010
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Taurus 2011
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Taurus 2012
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Taurus 2013
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Taurus 2014
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Taurus 2015
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Taurus 2016
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Taurus 2017
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Taurus 2018
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Taurus 2019
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Taurus X 2008
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Taurus X 2009
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
INFINITI FX35 2008
  • Alternator and Power Steering
  • Qté par Véhicule : 1
INFINITI G25 2011
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
INFINITI G25 2012
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
INFINITI M35 2007
  • Main Drive
  • 45" Length Belt
  • Qté par Véhicule : 1
INFINITI M35 2008
  • Alternator, Water Pump and Power Steering
  • Qté par Véhicule : 1
International 7300 2002
  • Fan and Air Conditioning
  • 7.6L L6
  • 45" Length Belt
  • Qté par Véhicule : 1
International 7300 2003
  • Fan and Air Conditioning
  • 7.6L L6
  • 45" Length Belt
  • Qté par Véhicule : 1
International 7300 2004
  • Fan and Air Conditioning
  • 7.6L L6
  • 45" Length Belt
  • Qté par Véhicule : 1
International 7400 2002
  • Fan and Air Conditioning
  • 8.7L L6 530CID
  • 7.6L L6
  • 45" Length Belt
  • Qté par Véhicule : 1
International 7400 2003
  • Fan and Air Conditioning
  • 7.6L L6
  • 8.7L L6 530CID
  • 45" Length Belt
  • Qté par Véhicule : 1
International 7500 2002
  • Fan and Air Conditioning
  • 7.6L L6
  • 45" Length Belt
  • Qté par Véhicule : 1
International 7500 2003
  • Fan and Air Conditioning
  • 8.7L L6 530CID
  • 45" Length Belt
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln Continental 2017
  • Main Drive
  • 3.7L V6 3726CC/227CID
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln Continental 2018
  • Main Drive
  • 3.7L V6 3726CC/227CID
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln Continental 2019
  • Main Drive
  • 3.7L V6 3726CC/227CID
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln Continental 2020
  • Main Drive
  • 3.7L V6 3726CC/227CID
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKS 2009
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKS 2010
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKS 2011
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKS 2012
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKS 2013
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKS 2014
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKS 2015
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKS 2016
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKT 2010
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKT 2011
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKT 2012
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKT 2013
  • Main Drive
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • 3.7L V6 3726CC/227CID
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKT 2014
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • 3.7L V6 3726CC/227CID
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKT 2015
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • 3.7L V6 3726CC/227CID
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKT 2016
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • 3.7L V6 3726CC/227CID
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKT 2017
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKT 2018
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKT 2019
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKX 2007
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKX 2008
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKX 2009
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKX 2010
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKX 2011
  • Air Conditioning and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKX 2012
  • Air Conditioning and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKX 2013
  • Air Conditioning and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKX 2014
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKX 2015
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKX 2016
  • Main Drive
  • 3.7L V6 3726CC/227CID
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKX 2017
  • Main Drive
  • 3.7L V6 3726CC/227CID
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKX 2018
  • Main Drive
  • 3.7L V6 3726CC/227CID
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKZ 2007
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKZ 2008
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKZ 2009
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKZ 2010
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKZ 2011
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • Naturally Aspirated
  • Fuel Type: GAS
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKZ 2012
  • Main Drive
  • 3.5L V6 3496CC/213CID
  • Naturally Aspirated
  • Fuel Type: GAS
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKZ 2013
  • Main Drive
  • 3.7L V6 3726CC/227CID
  • Naturally Aspirated
  • Fuel Type: GAS
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKZ 2014
  • Main Drive
  • 3.7L V6 3726CC/227CID
  • Naturally Aspirated
  • Fuel Type: GAS
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKZ 2015
  • Main Drive
  • 3.7L V6 3726CC/227CID
  • Naturally Aspirated
  • Fuel Type: GAS
  • Qté par Véhicule : 1
Lincoln MKZ 2016
  • Main Drive
  • 3.7L V6 3726CC/227CID
  • Naturally Aspirated
  • Fuel Type: GAS
  • Qté par Véhicule : 1
Mazda 6 2009
  • Main Drive
  • 3.7L V6 3726CC/227CID
  • Qté par Véhicule : 1
Mazda 6 2010
  • Main Drive
  • 3.7L V6 3726CC/227CID
  • Qté par Véhicule : 1
Mazda 6 2011
  • Main Drive
  • 3.7L V6 3726CC/227CID
  • Qté par Véhicule : 1
Mazda 6 2012
  • Main Drive
  • 3.7L V6 3726CC/227CID
  • Qté par Véhicule : 1
Mazda 6 2013
  • Main Drive
  • 3.7L V6 3726CC/227CID
  • Qté par Véhicule : 1
Mazda CX-9 2007
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Mazda CX-9 2008
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Mazda CX-9 2009
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Mazda CX-9 2010
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Mazda CX-9 2011
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Mazda CX-9 2012
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Mazda CX-9 2013
  • Air Conditioning and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Mazda CX-9 2014
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Mazda CX-9 2015
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Mazda Tribute 2009
  • Main Drive
  • 3L V6 2968CC/181CID
  • Qté par Véhicule : 1
Mazda Tribute 2010
  • Main Drive
  • 3L V6 2968CC/181CID
  • Qté par Véhicule : 1
Mazda Tribute 2011
  • Main Drive
  • 3L V6 2968CC/181CID
  • Qté par Véhicule : 1
Mercury Mariner 2009
  • Main Drive
  • 3L V6 2968CC/181CID
  • Qté par Véhicule : 1
Mercury Mariner 2010
  • Main Drive
  • 3L V6 2968CC/181CID
  • Qté par Véhicule : 1
Mercury Mariner 2011
  • Main Drive
  • 3L V6 2968CC/181CID
  • Qté par Véhicule : 1
Mercury Milan 2010
  • Main Drive
  • 3L V6 2968CC/181CID
  • Qté par Véhicule : 1
Mercury Milan 2011
  • Main Drive
  • 3L V6 2968CC/181CID
  • Qté par Véhicule : 1
Mercury Sable 2008
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Mercury Sable 2009
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • Qté par Véhicule : 1
Toyota Previa 1994
  • Water Pump and Alternator
  • Supercharged
  • Qté par Véhicule : 1
Toyota Previa 1995
  • Water Pump and Alternator
  • Fan, Alternator and Idler
  • Supercharged
  • Qté par Véhicule : 1
Toyota Previa 1996
  • Fan, Alternator and Idler
  • Qté par Véhicule : 1
Toyota Previa 1997
  • Fan, Alternator and Idler
  • Qté par Véhicule : 1
Volkswagen Golf 1993
  • Air Conditioning and Alternator
  • 1.9L L4 1896CC/116CID
  • Qté par Véhicule : 1
Volkswagen Golf 1994
  • Alternator and Air Conditioning
  • 1.9L L4 1896CC/116CID
  • Qté par Véhicule : 1
Volkswagen Golf 1995
  • Alternator and Air Conditioning
  • 1.9L L4 1896CC/116CID
  • Qté par Véhicule : 1
Volkswagen Golf 1996
  • Alternator and Air Conditioning
  • 1.9L L4 1896CC/116CID
  • Qté par Véhicule : 1
Volkswagen Golf 1997
  • Alternator and Air Conditioning
  • 1.9L L4 1896CC/116CID
  • Qté par Véhicule : 1
Volkswagen Golf 1998
  • Alternator and Air Conditioning
  • 1.9L L4 1896CC/116CID
  • Qté par Véhicule : 1
Volkswagen Jetta 1993
  • Air Conditioning and Alternator
  • 1.9L L4 1896CC/116CID
  • Qté par Véhicule : 1
Volkswagen Jetta 1994
  • Alternator and Air Conditioning
  • 1.9L L4 1896CC/116CID
  • Qté par Véhicule : 1
Volkswagen Jetta 1995
  • Alternator and Air Conditioning
  • 1.9L L4 1896CC/116CID
  • Qté par Véhicule : 1
Volkswagen Jetta 1996
  • Alternator and Air Conditioning
  • 1.9L L4 1896CC/116CID
  • Qté par Véhicule : 1
Volkswagen Jetta 1997
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • 1.9L L4 1896CC/116CID
  • Qté par Véhicule : 1
Volkswagen Jetta 1998
  • Air Conditioning, Alternator and Tensioner
  • 1.9L L4 1896CC/116CID
  • Qté par Véhicule : 1
Volkswagen Passat 1993
  • Air Conditioning and Alternator
  • 1.9L L4 1896CC/116CID
  • Qté par Véhicule : 1
Volkswagen Passat 1994
  • Alternator and Air Conditioning
  • 1.9L L4 1896CC/116CID
  • Qté par Véhicule : 1
Volkswagen Passat 1995
  • Alternator and Air Conditioning
  • 1.9L L4 1896CC/116CID
  • Qté par Véhicule : 1
Volkswagen Passat 1996
  • Alternator and Air Conditioning
  • 1.9L L4 1896CC/116CID
  • Qté par Véhicule : 1
Volkswagen Passat 1997
  • Alternator and Air Conditioning
  • 1.9L L4 1896CC/116CID
  • Qté par Véhicule : 1