100% BASÉ AU CANADA 100% CANADIEN
SANS FRAIS DE COURTAGE EN DOUANE SANS FRAIS DE DOUANE
MARCHAND AUTORISÉ MARCHAND AUTORISÉ
30 JOURS – RETOURS SANS TRACAS 30 JOURS – RETOURS

KobraSerpentine Belt

DISTRIBUTEUR AUTORISÉ

KBR-5080805

Numéro de Pièce du Fabricant
*Les images sont à titre illustratif seulement. Le produit réel peut varier.
SKU: KBR-5080805
Veuillez selectionner un vehicule afin de vérifier la compatibilité.

Sélectionnez un Véhicule

Cela servira à vous montrer les pièces compatibles.

Auto Parts Finder

Ce produit n'est pas compatible avec votre sélection!

Le produit affiché sur cette page n'est pas compatible avec vehicle

!
Afin d'assurer la bonne compatibilité des pièces, veuillez parcourir des produits compatibles ou changer votre sélection.


Changer la Sélection Actuelle
Éligible pour
Livraison GRATUITE*
Garantie Standard

41,95CA $  MSRP
En stock
4-24H
26,17CA $
38%
ÉCONOMIES
Serpentine Belt doit être acheté par multiple de 1
DISTRIBUTEUR AUTORISÉ

KBR-5080805

Numéro de Pièce du Fabricant

Kobra is the definitive name in the world of Belt manufacturing, renowned for its exclusive V-Strong™ EPDM compound formula providing the only innovative belts on the market. With an ever increasing network of distribution in North America, Kobra has solidified its position as a global leader in the industry. We understand that quality and durability are paramount when it comes to belts. Our cutting-edge manufacturing processes, coupled with state-of-the-art technology, ensure that every Kobra belt exceeds the highest industry standards. When you choose Kobra, you can expect unparalleled durability, exceptional quality, and unrivaled performance. Our belt are meticulously tested to withstand the toughest conditions, providing longevity and peace of mind to our customers. Trust Kobra to keep you going.

  • Exclusive V-Strong™ EPDM compound formula to ensure extended durability, less noise and superior temperature resistance
  • High strength low elongation polyester tension members resist shock load failure. Balanced twist cord ensure neutral and uniform tracking during operation
  • Fiber-reinforced and staggered ribs offer flexibility thereby reducing cracking and fatigue in the cushion section
  • Moulded notch construction provides reduced bending stresses around small pulley
  • Rubber edge maintains positive no slip contact with pulley grooves and provides efficient energy transfer
  • Our belts follow OE-Spec to ensure an easy and worry-free installation
  • Part Reference Numbers : 8PK2045 4080805 5080805 K080806 806K8
Plus d’information
Fabricant Kobra
Numéro de Pièce du Fabricant KBR-5080805
Prix de Détail Suggéré du Fabricant (MSRP) 41,95
Rédigez votre propre commentaire
Seuls les utilisateurs sauvegardés peuvent soumettre leur avis. Veuillez vous connecter ou créer un compte
This table represents all the 134 compatible vehicles for this part:
Marque Modèle Année
Application Notes
Position Engine Additional Information
Blue Bird All American FE 2014
  • Fan
  • Qté par Véhicule : 1
Blue Bird All American FE 2015
  • Fan
  • Qté par Véhicule : 1
Blue Bird All American RE 2014
  • Fan
  • 6.7L L6 408CID
  • Qté par Véhicule : 1
Blue Bird All American RE 2015
  • Accessory Drive
  • 6.7L L6 408CID
  • Qté par Véhicule : 1
Blue Bird Vision School Bus 2010
  • Fan
  • 6.7L L6 408CID
  • With 80.5" Long Belt
  • Qté par Véhicule : 1
Blue Bird Vision School Bus 2015
  • Accessory Drive
  • 6.7L L6 408CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C6500 Kodiak 2004
  • Main Drive
  • 7.2L L6 441CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C6500 Kodiak 2005
  • Main Drive
  • 7.2L L6 441CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C6500 Kodiak 2006
  • Accessory Drive
  • 7.2L L6 441CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C6500 Kodiak 2007
  • Accessory Drive
  • 7.2L L6 441CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C7500 Kodiak 2004
  • Main Drive
  • 7.2L L6 441CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C7500 Kodiak 2005
  • Main Drive
  • 7.2L L6 441CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C7500 Kodiak 2006
  • Accessory Drive
  • 7.2L L6 441CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C7500 Kodiak 2007
  • Accessory Drive
  • 7.2L L6 441CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C8500 2004
  • Main Drive
  • 7.2L L6 441CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C8500 2005
  • Main Drive
  • 7.2L L6 441CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C8500 2006
  • Accessory Drive
  • 7.2L L6 441CID
  • Qté par Véhicule : 1
Chevrolet C8500 2007
  • Accessory Drive
  • 7.2L L6 441CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-150 Econoline 1997
  • Main Drive
  • 5.4L V8 330CID
  • 4.6L V8 281CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-150 Econoline 1998
  • Main Drive
  • 4.6L V8 281CID
  • 5.4L V8 330CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-150 Econoline 1999
  • Main Drive
  • 5.4L V8 330CID
  • 4.6L V8 281CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-150 Econoline 2000
  • Main Drive
  • 5.4L V8 330CID
  • 4.6L V8 281CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-150 Econoline 2001
  • Main Drive
  • 4.6L V8 281CID
  • 5.4L V8 330CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-150 Econoline Club Wagon 1997
  • Main Drive
  • 5.4L V8 330CID
  • 4.6L V8 281CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-150 Econoline Club Wagon 1998
  • Main Drive
  • 4.6L V8 281CID
  • 5.4L V8 330CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-150 Econoline Club Wagon 1999
  • Main Drive
  • 5.4L V8 330CID
  • 4.6L V8 281CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-150 Econoline Club Wagon 2000
  • Main Drive
  • 5.4L V8 330CID
  • 4.6L V8 281CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-150 Econoline Club Wagon 2001
  • Main Drive
  • 5.4L V8 330CID
  • 4.6L V8 281CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-250 Econoline 1997
  • Main Drive
  • 5.4L V8 330CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-250 Econoline 1998
  • Main Drive
  • 5.4L V8 330CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-250 Econoline 1999
  • Main Drive
  • 5.4L V8 330CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-250 Econoline 2000
  • Main Drive
  • 5.4L V8 330CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-250 Econoline 2001
  • Main Drive
  • 5.4L V8 330CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-350 Econoline 1997
  • Main Drive
  • 5.4L V8 330CID
  • 6.8L V10 415CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-350 Econoline 1998
  • Main Drive
  • 6.8L V10 415CID
  • 5.4L V8 330CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-350 Econoline Club Wagon 1997
  • Main Drive
  • 5.4L V8 330CID
  • 6.8L V10 415CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-350 Econoline Club Wagon 1998
  • Main Drive
  • 6.8L V10 415CID
  • 5.4L V8 330CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-350 Econoline Club Wagon 1999
  • Main Drive
  • 6.8L V10 415CID
  • 5.4L V8 330CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-350 Econoline Club Wagon 2000
  • Main Drive
  • 6.8L V10 415CID
  • 5.4L V8 330CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-350 Econoline Club Wagon 2001
  • Main Drive
  • 5.4L V8 330CID
  • 6.8L V10 415CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-350 Super Duty 1999
  • Main Drive
  • 5.4L V8 330CID
  • 6.8L V10 415CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-350 Super Duty 2000
  • Main Drive
  • 6.8L V10 415CID
  • 5.4L V8 330CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-350 Super Duty 2001
  • Main Drive
  • 6.8L V10 415CID
  • 5.4L V8 330CID
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-450 Econoline Super Duty 2000
  • Main Drive
  • 6.8L V10 415CID
  • 5.4L V8 330CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford E-450 Econoline Super Duty 2001
  • Main Drive
  • 6.8L V10 415CID
  • 5.4L V8 330CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Econoline Super Duty 1997
  • Main Drive
  • 6.8L V10 415CID
  • 5.4L V8 330CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Econoline Super Duty 1998
  • Main Drive
  • 5.4L V8 330CID
  • 6.8L V10 415CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford Econoline Super Duty 1999
  • Main Drive
  • 5.4L V8 330CID
  • 6.8L V10 415CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-53 Motorhome Chassis 1999
  • Main Drive
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-53 Motorhome Chassis 2000
  • Main Drive
  • Without Air Conditioning
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-53 Motorhome Chassis 2001
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-250 Super Duty 1999
  • Main Drive
  • 5.4L V8 330CID
  • 6.8L V10 415CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-250 Super Duty 2000
  • Main Drive
  • 6.8L V10 415CID
  • 5.4L V8 330CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-250 Super Duty 2001
  • Main Drive
  • 6.8L V10 415CID
  • 5.4L V8 330CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-350 Super Duty 2000
  • Main Drive
  • 6.8L V10 415CID
  • 5.4L V8 330CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-350 Super Duty 2001
  • Main Drive
  • 6.8L V10 415CID
  • 5.4L V8 330CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-450 Super Duty 1999
  • Main Drive
  • 6.8L V10 415CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-450 Super Duty 2000
  • Main Drive
  • 6.8L V10 415CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-450 Super Duty 2001
  • Main Drive
  • 6.8L V10 415CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-550 Super Duty 1999
  • Main Drive
  • 6.8L V10 415CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-550 Super Duty 2000
  • Main Drive
  • 6.8L V10 415CID
  • Qté par Véhicule : 1
Ford F-550 Super Duty 2001
  • Main Drive
  • 6.8L V10 415CID
  • Qté par Véhicule : 1
Freightliner B2 2016
  • Main Drive
  • 6.7L L6 408CID
  • Qté par Véhicule : 1
Freightliner B2 2017
  • Main Drive
  • 6.7L L6 408CID
  • Qté par Véhicule : 1
Freightliner Condor 2001
  • Fan and Alternator
  • 7.2L L6 441CID
  • Qté par Véhicule : 1
Freightliner Condor 2002
  • Fan and Alternator
  • 7.2L L6 441CID
  • Qté par Véhicule : 1
Freightliner Condor 2003
  • Fan and Alternator
  • 7.2L L6 441CID
  • Qté par Véhicule : 1
Freightliner Condor 2004
  • Fan and Alternator
  • 7.2L L6 441CID
  • Qté par Véhicule : 1
Freightliner S2C 2014
  • Fan and Alternator
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C6500 Topkick 2004
  • Main Drive
  • 7.2L L6 441CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C6500 Topkick 2005
  • Main Drive
  • 7.2L L6 441CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C6500 Topkick 2006
  • Main Drive
  • 7.2L L6 441CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C6500 Topkick 2007
  • Main Drive
  • 7.2L L6 441CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C7500 Topkick 2004
  • Main Drive
  • 7.2L L6 441CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C7500 Topkick 2005
  • Main Drive
  • 7.2L L6 441CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C7500 Topkick 2006
  • Main Drive
  • 7.2L L6 441CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C7500 Topkick 2007
  • Main Drive
  • 7.2L L6 441CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C8500 Topkick 2004
  • Main Drive
  • 7.2L L6 441CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C8500 Topkick 2005
  • Main Drive
  • 7.2L L6 441CID
  • Qté par Véhicule : 1
GMC C8500 Topkick 2006
  • Main Drive
  • 7.2L L6 441CID
  • Qté par Véhicule : 1
International 5500i 2000
  • Fan
  • 10.8L L6 661CID
  • With 80.5" Long Belt
  • Qté par Véhicule : 1
International 5500i 2001
  • Fan
  • 10.8L L6 661CID
  • With 80.5" Long Belt
  • Qté par Véhicule : 1
International 5500i 2002
  • Fan
  • 10.8L L6 661CID
  • With 80.5" Long Belt
  • Qté par Véhicule : 1
International 5500i 2003
  • Fan
  • 10.8L L6 661CID
  • With 80.5" Long Belt
  • Qté par Véhicule : 1
International 5500i 2004
  • Fan and Alternator
  • 10.8L L6 661CID
  • Qté par Véhicule : 1
International 5500i 2005
  • Fan and Alternator
  • 10.8L L6 661CID
  • Qté par Véhicule : 1
International 5500i 2006
  • Fan and Alternator
  • 10.8L L6 661CID
  • Qté par Véhicule : 1
International 5500i 2007
  • Fan and Alternator
  • 10.8L L6 661CID
  • Qté par Véhicule : 1
International 5500i 2008
  • Fan and Alternator
  • 10.8L L6 661CID
  • Qté par Véhicule : 1
International 5500i 2009
  • Fan and Alternator
  • 10.8L L6 661CID
  • Qté par Véhicule : 1
International 5600i 2001
  • Fan
  • 10.8L L6 661CID
  • With 80.5" Long Belt
  • Qté par Véhicule : 1
International 5600i 2002
  • Fan
  • 10.8L L6 661CID
  • With 80.5" Long Belt
  • Qté par Véhicule : 1
International 5600i 2003
  • Fan
  • 10.8L L6 661CID
  • With 80.5" Long Belt
  • Qté par Véhicule : 1
International 5600i 2004
  • Fan and Alternator
  • 10.8L L6 661CID
  • Qté par Véhicule : 1
International 5600i 2005
  • Fan and Alternator
  • 10.8L L6 661CID
  • Qté par Véhicule : 1
International 5600i 2006
  • Fan and Alternator
  • 10.8L L6 661CID
  • Qté par Véhicule : 1
International 5600i 2007
  • Fan and Alternator
  • 10.8L L6 661CID
  • Qté par Véhicule : 1
International 5600i 2008
  • Fan and Alternator
  • 10.8L L6 661CID
  • Qté par Véhicule : 1
International 5600i 2009
  • Fan and Alternator
  • 10.8L L6 661CID
  • Qté par Véhicule : 1
International 5900i 2001
  • Fan
  • 10.8L L6 661CID
  • With 80.5" Long Belt
  • Qté par Véhicule : 1
International 5900i 2002
  • Fan
  • 10.8L L6 661CID
  • With 80.5" Long Belt
  • Qté par Véhicule : 1
International 5900i 2003
  • Fan
  • 10.8L L6 661CID
  • With 80.5" Long Belt
  • Qté par Véhicule : 1
International 5900i 2004
  • Fan and Alternator
  • 10.8L L6 661CID
  • Qté par Véhicule : 1
International 5900i 2005
  • Fan and Alternator
  • 10.8L L6 661CID
  • Qté par Véhicule : 1
International 5900i 2006
  • Fan and Alternator
  • 10.8L L6 661CID
  • Qté par Véhicule : 1
International 5900i 2007
  • Fan and Alternator
  • 10.8L L6 661CID
  • Qté par Véhicule : 1
International 5000 2002
  • Fan
  • With 80.5" Long Belt
  • Qté par Véhicule : 1
International 7600 2003
  • Fan and Alternator
  • 10.8L L6 661CID
  • Qté par Véhicule : 1
International 7600 2004
  • Fan and Alternator
  • 10.8L L6 661CID
  • Qté par Véhicule : 1
International 7600 2005
  • Fan and Alternator
  • 10.8L L6 661CID
  • Qté par Véhicule : 1
International 7600 2006
  • Fan and Alternator
  • 10.8L L6 661CID
  • Qté par Véhicule : 1
International 7600 2007
  • Fan and Alternator
  • 10.8L L6 661CID
  • Qté par Véhicule : 1
International 7700 2005
  • Fan and Alternator
  • 10.8L L6 661CID
  • Qté par Véhicule : 1
International 7700 2006
  • Fan and Alternator
  • 10.8L L6 661CID
  • Qté par Véhicule : 1
International 7700 2007
  • Fan and Alternator
  • 10.8L L6 661CID
  • Qté par Véhicule : 1
International WorkStar 7600 2008
  • Fan and Alternator
  • 10.8L L6 661CID
  • Qté par Véhicule : 1
International WorkStar 7700 2008
  • Fan and Alternator
  • 10.8L L6 661CID
  • Qté par Véhicule : 1
Kenworth T800 2007
  • Alternator
  • 8.9L L6
  • Qté par Véhicule : 1
Kenworth T800 2008
  • Alternator
  • 8.8L L6 537CID
  • 8.9L L6
  • Qté par Véhicule : 1
Mercedes-Benz GL320 2007
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Mercedes-Benz GL320 2008
  • Main Drive
  • To 02/19/08
  • Qté par Véhicule : 1
Mercedes-Benz ML320 2007
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Mercedes-Benz ML320 2008
  • Main Drive
  • To 02/19/08
  • Qté par Véhicule : 1
Mercedes-Benz R320 2007
  • Main Drive
  • Qté par Véhicule : 1
Mercedes-Benz R320 2008
  • Main Drive
  • To 02/19/08
  • Qté par Véhicule : 1
Peterbilt 320 1999
  • Fan, Alternator and Idler
  • 7.2L L6 441CID
  • With 80.5" Long Belt
  • Qté par Véhicule : 1
Peterbilt 320 2000
  • Fan, Alternator and Idler
  • 7.2L L6 441CID
  • With 80.5" Long Belt
  • Qté par Véhicule : 1
Peterbilt 320 2001
  • Fan, Alternator and Idler
  • 7.2L L6 441CID
  • With 80.5" Long Belt
  • Qté par Véhicule : 1
Peterbilt 320 2002
  • Fan, Alternator and Idler
  • 7.2L L6 441CID
  • With 80.5" Long Belt
  • Qté par Véhicule : 1
Peterbilt 330 1999
  • Main Drive
  • 6.6L L6 403CID
  • 7.2L L6 441CID
  • With 80.5" Long Belt
  • Qté par Véhicule : 1
Peterbilt 330 2000
  • Main Drive
  • 7.2L L6 441CID
  • 6.6L L6 403CID
  • With 80.5" Long Belt
  • Qté par Véhicule : 1
Peterbilt 330 2001
  • Main Drive
  • 6.6L L6 403CID
  • 7.2L L6 441CID
  • With 80.5" Long Belt
  • Qté par Véhicule : 1
Peterbilt 330 2002
  • Main Drive
  • 7.2L L6 441CID
  • With 80.5" Long Belt
  • Qté par Véhicule : 1
Peterbilt 330 2003
  • Main Drive
  • 7.2L L6 441CID
  • With 80.5" Long Belt
  • Qté par Véhicule : 1