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TORSteering Tie Rod End

DISTRIBUTEUR AUTORISÉ

ES3462

Numéro de Pièce du Fabricant
*Les images sont à titre illustratif seulement. Le produit réel peut varier.
SKU: TOR-ES3462
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ÉCONOMIES
Steering Tie Rod End doit être acheté par multiple de 1
DISTRIBUTEUR AUTORISÉ

ES3462

Numéro de Pièce du Fabricant

TOR offers the most comprehensible suspension parts on the market. The unmatched performance and robustness coupled with longer lasting components make our supension parts the go-to choice for thousands of mechanical shops in North America. Designed, tested and certified by TOR certified engineers.

  • TOR exclusive USA-engineered powdered metal gusher bearing design enables grease to flow through the bearing to the stud for reduced friction and enhanced strength and stability
  • Premium cover plate design allows for tighter tolerances vs traditional cover plate designs, providing a more durable and extended life for the tie rod
  • TOR engineered steel composition results in a stronger component. Our full-ball metal stud provides 36 degrees of smooth, consistent, rotational movement resulting in more responsive steering
  • Full O.E. socket design with self-adjusting internal tension spring and high-strength polymer bearing
  • Convenient easy access wrench flat allows for the use of a socket for easy installation and removal
  • Manufactured with CNC tooling, automated grinding and assembly lines for increased consistency
  • Forged, CNC-machined shell leads to high-quality, precision-made performance and additional strength
  • Part Reference Numbers : BES3462 T3462PR T3462XL T3462 GES3462 MES3462 ES3462 2693267 TES3462
Plus d’information
Fabricant TOR
Numéro de Pièce du Fabricant ES3462
Prix de Détail Suggéré du Fabricant (MSRP) 32,11
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This table represents all the 73 compatible vehicles for this part:
Marque Modèle Année
Application Notes
Position Drive Type Additional Information
Chevrolet Blazer 1995
  • Front Outer
  • 4WD
  • AWD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Blazer 1996
  • Front Outer
  • 4WD
  • AWD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Blazer 1997
  • Front Outer
  • AWD
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Blazer 1998
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Blazer 1999
  • Front Outer
  • 4WD
  • AWD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Blazer 2000
  • Front Outer
  • 4WD
  • AWD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Blazer 2001
  • Front Outer
  • AWD
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Blazer 2002
  • Front Outer
  • AWD
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Blazer 2003
  • Front Outer
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Blazer 2004
  • Front Outer
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet Blazer 2005
  • Front Outer
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 Blazer 1988
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 Blazer 1989
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 Blazer 1990
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 Blazer 1991
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 Blazer 1992
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 Blazer 1993
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 Blazer 1994
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 1994
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 1995
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 1996
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 1997
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 1998
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 1999
  • Front Outer
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 2000
  • Front Outer
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 2001
  • Front Outer
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 2002
  • Front Outer
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 2003
  • Front Outer
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Chevrolet S10 2004
  • Front Outer
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Jimmy 1992
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Jimmy 1993
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Jimmy 1994
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Jimmy 1995
  • Front Outer
  • 4WD
  • AWD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Jimmy 1996
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Jimmy 1997
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Jimmy 1998
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Jimmy 1999
  • Front Outer
  • 4WD
  • AWD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Jimmy 2000
  • Front Outer
  • 4WD
  • AWD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Jimmy 2001
  • Front Outer
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Jimmy 2002
  • Front Outer
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Jimmy 2003
  • Front Outer
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Jimmy 2004
  • Front Outer
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Jimmy 2005
  • Front Outer
  • Qté par Véhicule : 2
GMC S15 Jimmy 1983
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
GMC S15 Jimmy 1984
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
GMC S15 Jimmy 1985
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
GMC S15 Jimmy 1986
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
GMC S15 Jimmy 1987
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
GMC S15 Jimmy 1988
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
GMC S15 Jimmy 1989
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
GMC S15 Jimmy 1990
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
GMC S15 Jimmy 1991
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Sonoma 1991
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Sonoma 1992
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Sonoma 1993
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Sonoma 1994
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Sonoma 1995
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Sonoma 1996
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Sonoma 1997
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Sonoma 1998
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Sonoma 1999
  • Front Outer
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Sonoma 2000
  • Front Outer
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Sonoma 2001
  • Front Outer
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Sonoma 2002
  • Front Outer
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Sonoma 2003
  • Front Outer
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
GMC Sonoma 2004
  • Front Outer
  • Qté par Véhicule : 2
Isuzu Hombre 1998
  • Front Outer
  • 4WD
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
Isuzu Hombre 1999
  • Front Outer
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Isuzu Hombre 2000
  • Front Outer
  • 4WD
  • Qté par Véhicule : 2
Oldsmobile Bravada 1998
  • Front Outer
  • Offset Tie Rod End
  • Qté par Véhicule : 2
Oldsmobile Bravada 1999
  • Front Outer
  • Qté par Véhicule : 2
Oldsmobile Bravada 2000
  • Front Outer
  • Qté par Véhicule : 2
Oldsmobile Bravada 2001
  • Front Outer
  • Qté par Véhicule : 2