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TORSuspension Ball Joint

DISTRIBUTEUR AUTORISÉ

K500041

Numéro de Pièce du Fabricant
*Les images sont à titre illustratif seulement. Le produit réel peut varier.
SKU: TOR-K500041
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ÉCONOMIES
Suspension Ball Joint doit être acheté par multiple de 1
DISTRIBUTEUR AUTORISÉ

K500041

Numéro de Pièce du Fabricant

TOR offers the most comprehensible suspension parts on the market. The unmatched performance and robustness coupled with longer lasting components make our supension parts the go-to choice for thousands of mechanical shops in North America. Designed, tested and certified by TOR certified engineers.

  • TOR exclusive USA-engineered powdered metal gusher bearing design enables grease to flow through the stud for reduced friction and enhanced strength and stability
  • Premium cover plate design allows for tighter tolerances vs traditional cover plate designs, providing a more durable and extended life for the ball joint
  • TOR engineered steel composition (40cr+) results in a stronger component. Our full-ball metal stud provides 36 degrees of smooth, consistent, rotational movement resulting in more responsive steering
  • An enlarged ball joint receptacle in the control arm can cause a loose ball joint fit. TOR exclusive design includes an oversized housing for a more secure fit
  • Dust boot is re-installed and permanently attached to reduce contaminants, and increase durability and service life
  • Full-ball type studs are manufactured using a cold-formed process to reduce imperfections and hold the tightest of tolerances
  • TOR greaseable socket design allows new lubricant to flush contaminants from the assembly, reducing corrosion and wear
  • Forged, CNC-machined shell leads to high-quality, precision-made performance and additional strength
  • Part Reference Numbers : BK500041 BJ65006PR BJ65006XL BJ65006 GS76500 MS76500 K500041 2601738 TK500041
Plus d’information
Fabricant TOR
Numéro de Pièce du Fabricant K500041
Prix de Détail Suggéré du Fabricant (MSRP) 24,25
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This table represents all the 31 compatible vehicles for this part:
Marque Modèle Année
Application Notes
Position Aspiration Additional Information
Ford Fusion 2006
  • Front Upper
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2
Ford Fusion 2007
  • Front Upper
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2
Ford Fusion 2008
  • Front Upper
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2
Ford Fusion 2009
  • Front Upper
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2
Ford Fusion 2010
  • Front Upper
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2
Ford Fusion 2011
  • Front Upper
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2
Ford Fusion 2012
  • Front Upper
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2
Lincoln MKZ 2007
  • Front Upper
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2
Lincoln MKZ 2008
  • Front Upper
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2
Lincoln MKZ 2009
  • Front Upper
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2
Lincoln MKZ 2010
  • Front Upper
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2
Lincoln MKZ 2011
  • Front Upper
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2
Lincoln MKZ 2012
  • Front Upper
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2
Lincoln Zephyr 2006
  • Front Upper
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2
Mazda 6 2003
  • Front Upper
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2
Mazda 6 2004
  • Front Upper
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2
Mazda 6 2005
  • Front Upper
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2
Mazda 6 2006
  • Front Upper
  • Naturally Aspirated
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2
Mazda 6 2007
  • Front Upper
  • Naturally Aspirated
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2
Mazda 6 2008
  • Front Upper
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2
Mazda 6 2009
  • Front Upper
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2
Mazda 6 2010
  • Front Upper
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2
Mazda 6 2011
  • Front Upper
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2
Mazda 6 2012
  • Front Upper
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2
Mazda 6 2013
  • Front Upper
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2
Mercury Milan 2006
  • Front Upper
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2
Mercury Milan 2007
  • Front Upper
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2
Mercury Milan 2008
  • Front Upper
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2
Mercury Milan 2009
  • Front Upper
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2
Mercury Milan 2010
  • Front Upper
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2
Mercury Milan 2011
  • Front Upper
  • Non-Adjustable Type
  • Qté par Véhicule : 2