100% BASÉ AU CANADA 100% CANADIEN
SANS FRAIS DE COURTAGE EN DOUANE SANS FRAIS DE DOUANE
MARCHAND AUTORISÉ MARCHAND AUTORISÉ
30 JOURS – RETOURS SANS TRACAS 30 JOURS – RETOURS

TORSuspension Control Arm Ball Joint Assembly

DISTRIBUTEUR AUTORISÉ

CK620618

Numéro de Pièce du Fabricant
*Les images sont à titre illustratif seulement. Le produit réel peut varier.
SKU: TOR-CK620618
Veuillez selectionner un vehicule afin de vérifier la compatibilité.

Sélectionnez un Véhicule

Cela servira à vous montrer les pièces compatibles.

Auto Parts Finder

Ce produit n'est pas compatible avec votre sélection!

Le produit affiché sur cette page n'est pas compatible avec vehicle

!
Afin d'assurer la bonne compatibilité des pièces, veuillez parcourir des produits compatibles ou changer votre sélection.


Changer la Sélection Actuelle
Éligible pour
Livraison GRATUITE*
Garantie Standard

94,02CA $  MSRP
Réapprovisionnement
1-3 Semaines
58,66CA $
38%
ÉCONOMIES
Suspension Control Arm Ball Joint Assembly doit être acheté par multiple de 1
DISTRIBUTEUR AUTORISÉ

CK620618

Numéro de Pièce du Fabricant

TOR offers the most comprehensible suspension parts on the market. The unmatched performance and robustness coupled with longer lasting components make our supension parts the go-to choice for thousands of mechanical shops in North America. Designed, tested and certified by TOR certified engineers.

  • Complete Control Assembly Arm Pre-Assembled With Bushings, Mounts & Ball Joints (When Applicable) - No additional parts or tools required for installation
  • Complete Control Assembly Arm Pre-Assembled With Bushings, Mounts & Ball Joints (When Applicable) - No additional parts or tools required for installation
  • TOR exclusive USA-engineered metal bearing design enables grease to flow through the bearing to the stud for reduced friction and enhanced strength and stability
  • Premium cover plate design allows for tighter tolerances vs traditional cover plate designs, providing a more durable and extended life for the control arm
  • TOR engineered steel composition results in a stronger component. Our full-ball metal stud provides 36 degrees of smooth, consistent, rotational movement resulting in more responsive steering
  • Full-ball type studs use cold-formed manufacturing to reduce imperfections and hold the tightest of tolerances
  • Convenient easy access wrench flat allows for the use of a socket for easy installation and removal
  • Manufactured with CNC tooling, automated grinding and assembly lines for increased consistency
  • Forged, CNC-machined shell leads to high-quality, precision-made performance and additional strength
  • Part Reference Numbers : BK620618 CB12037PR CB12037 MS70109 GS70109 CMS70109 CK620618 K620618 RK620618 190107 2605725 TK620618
Plus d’information
Fabricant TOR
Numéro de Pièce du Fabricant CK620618
Prix de Détail Suggéré du Fabricant (MSRP) 94,02
Rédigez votre propre commentaire
Seuls les utilisateurs sauvegardés peuvent soumettre leur avis. Veuillez vous connecter ou créer un compte
This table represents all the 31 compatible vehicles for this part:
Marque Modèle Année
Application Notes
Position Additional Information
Audi A6 Quattro 2005
  • Front Left Upper Forward
  • With Standard Suspension
  • Qté par Véhicule : 1
Audi A6 Quattro 2006
  • Front Left Upper Forward
  • With Standard Suspension
  • Qté par Véhicule : 1
Audi A6 Quattro 2007
  • Front Left Upper Forward
  • With Standard Suspension
  • Qté par Véhicule : 1
Audi A6 Quattro 2008
  • Front Left Upper Forward
  • With Standard Suspension
  • Qté par Véhicule : 1
Audi A6 Quattro 2009
  • Front Left Upper Forward
  • With Standard Suspension
  • Qté par Véhicule : 1
Audi A6 Quattro 2010
  • Front Left Upper Forward
  • With Standard Suspension
  • Qté par Véhicule : 1
Audi A6 Quattro 2011
  • Front Left Upper Forward
  • With Standard Suspension
  • Qté par Véhicule : 1
Audi A8 Quattro 2004
  • Front Left Upper Forward
  • Qté par Véhicule : 1
Audi A8 Quattro 2005
  • Front Left Upper Forward
  • Qté par Véhicule : 1
Audi A8 Quattro 2006
  • Front Left Upper Forward
  • Qté par Véhicule : 1
Audi A8 Quattro 2007
  • Front Left Upper Forward
  • Qté par Véhicule : 1
Audi A8 Quattro 2008
  • Front Left Upper Forward
  • Qté par Véhicule : 1
Audi A8 Quattro 2009
  • Front Left Upper Forward
  • Qté par Véhicule : 1
Audi A8 Quattro 2010
  • Front Left Upper Forward
  • Qté par Véhicule : 1
Audi A6 2006
  • Front Left Upper Forward
  • Qté par Véhicule : 1
Audi A6 2007
  • Front Left Upper Forward
  • Qté par Véhicule : 1
Audi A6 2008
  • Front Left Upper Forward
  • Qté par Véhicule : 1
Audi A6 2009
  • Front Left Upper Forward
  • Qté par Véhicule : 1
Audi A6 2010
  • Front Left Upper Forward
  • Qté par Véhicule : 1
Audi A6 2011
  • Front Left Upper Forward
  • Qté par Véhicule : 1
Audi S6 2007
  • Front Left Upper Forward
  • Qté par Véhicule : 1
Audi S6 2008
  • Front Left Upper Forward
  • Qté par Véhicule : 1
Audi S6 2009
  • Front Left Upper Forward
  • Qté par Véhicule : 1
Audi S6 2010
  • Front Left Upper Forward
  • Qté par Véhicule : 1
Audi S6 2011
  • Front Left Upper Forward
  • Qté par Véhicule : 1
Audi S8 2007
  • Front Left Upper Forward
  • Qté par Véhicule : 1
Audi S8 2008
  • Front Left Upper Forward
  • Qté par Véhicule : 1
Audi S8 2009
  • Front Left Upper Forward
  • Qté par Véhicule : 1
Volkswagen Phaeton 2004
  • Front Left Upper Forward
  • Qté par Véhicule : 1
Volkswagen Phaeton 2005
  • Front Left Upper Forward
  • Qté par Véhicule : 1
Volkswagen Phaeton 2006
  • Front Left Upper Forward
  • Qté par Véhicule : 1